Realizacja projektu „Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa SOFTSOUND PIOTR RUSAKOWICZ dzięki ekspansji na rynki zagraniczne” wdrożonego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia
Zadanie 1
Opracowanie nowego modelu biznesowego -> dokumenty
Zadanie 2
Przygotowanie produktu do wdrożenia na rynkach docelowych
część I Opracowanie szczegółowej strategii marki do implementacji na rynkach zagranicznych wraz z przeprowadzeniem badań marketingowych -> baza konkurencyjności / ogłoszenie anulowane
część II Przygotowanie projektu i wizualizacji studia nagrań -> dokumenty
część III Nawiązanie kontaktów handlowych -> dokumenty
Zadanie 3
Opracowanie narzędzi promocji marki i produktu -> baza konkurencyjności / ogłoszenie rozstrzygnięte
Zadanie 4
Udział w międzynarodowych targach w charakterze wystawcy Photopia Hamburg (2022 rok) -> baza konkurencyjności / ogłoszenie rozstrzygnięte
Zadanie 5
Pokrycie kosztów związanych z nabyciem środków trwałych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności -> baza konkurencyjności / ogłoszenie rozstrzygnięte
Zadanie 6
Udział w międzynarodowych targach w charakterze wystawcy RemaDays Warsaw – Targi reklamy i druku (2022 rok) -> dokumenty / ogłoszenie rozstrzygnięte