Realizacja projektu „Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa SOFTSOUND PIOTR RUSAKOWICZ dzięki ekspansji na rynki zagraniczne” wdrożonego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia

 

Zadanie 1

Opracowanie nowego modelu biznesowego -> dokumenty

Zadanie 2

Przygotowanie produktu do wdrożenia na rynkach docelowych 

część I Opracowanie szczegółowej strategii marki do implementacji na rynkach zagranicznych wraz z przeprowadzeniem badań marketingowych -> baza konkurencyjności / ogłoszenie anulowane

część II Przygotowanie projektu i wizualizacji studia nagrań -> dokumenty 

część III Nawiązanie kontaktów handlowych -> dokumenty 

Zadanie 3

Opracowanie narzędzi promocji marki i produktu -> baza konkurencyjności / ogłoszenie rozstrzygnięte 

Zadanie 4

Udział w międzynarodowych targach w charakterze wystawcy Photopia Hamburg (2022 rok) -> baza konkurencyjności / ogłoszenie rozstrzygnięte 

Zadanie 5

Pokrycie kosztów związanych z nabyciem środków trwałych w związku z przygotowaniem do internacjonalizacji działalności -> baza konkurencyjności / ogłoszenie rozstrzygnięte 

Zadanie 6

Udział w międzynarodowych targach w charakterze wystawcy RemaDays Warsaw – Targi reklamy i druku (2022 rok) -> dokumenty / ogłoszenie rozstrzygnięte 

 

Menu
pl_PLPolski